wtorek, 26 sierpnia 2008

Tanie meble do biura i salonu

Dodatki do dekoracji miałem już za sobą i co za tym idzie, żona była usatysfakcjonowana. Mogłem przejść spokojnie do umeblowania mojego nowego pomieszczenia. Jak się okazało, musi sie tam zmieścić sporo rzeczy. Fundusze pozwalają nam na tanie meble, bez żadnych ekstrawagancji. Stanąłem przed wyborem dość trudnym, ponieważ z jednej strony, fundusze nie pozwoliły na zakupy w salonie meblowym, a z drugiej strony chciałem, aby biuro było miłym pomieszczeniem reprezentacyjnym. Tanie meble dobrej jakości, renomowanej firmy, znalazłem na wyprzedaży. Ze znalezieniem wygodnej sofy ze stoliczkiem i porządnych regałów nie było większego problemu. Skórzana kanapa, na której mogłem w razie problemów (nigdy takich nie było i oby się nie wydarzyły!) wygodnie się wyspać, zmieściła się na przeciwległej ścianie od okna i na lewo od drzwi. Ciemnobrązowa skóra, z drewnianymi wykończeniami prezentowała się naprawdę okazale. Wszystkie segregatory musiałem upakować do krytego regału, co wcale nie było takie proste. W końcu – udało się! Zyskałem miejsce i odpowiedni wygląd. Z racji, że trafiłem na końcówki serii, mogłem wynegocjować dobrą cenę.
Gdy już ustawiłem sofę i stoliczek, zamarzył mi się dywan....

Brak komentarzy: