wtorek, 26 sierpnia 2008

Aranżacje biura

Zakończenie prac remontowych w kuchni i małym pokoju biurowym umożliwiło nam zaaranżowanie wnętrz, aby podkreślić mój styl w biurze, a ocieplić niewielką kuchnię. Nie ukrywam, że od zawsze podobała mi się prostota i skromne rozwiązania. Niektóre z rozwiązań firmy Ikea są dla mnie wręcz idealne. Nie zawsze tak jest z ceną lub zbyt odważnymi dodatkami.
Po umyciu wszystkich podłóg, zauważyłem, że zrobiło się ciemno. Dopiero wtedy uświadomiłem sobie, że goła żarówka na kawałku kabla to nie jest rozwiązanie, które chciałbym zostawić. Jeśli chodzi o wyposażenie biura, to ograniczyłem dekoracje do odpowiedniej lampy sufitowej, doświetlenia biurka lampką ścienną i postawiłem kolejny kwiat doniczkowy na parapecie. Jak widać, tradycjonalizm i męska praktyczność. Ponieważ pomiędzy biurkiem a drzwiami jest spora przestrzeń, zupełnie niewykorzystana, swoje myśli skierowałem w kierunku ulubionego materiału mojej mamy – ceramika. Wybrałem duży wazon w harmonijne pasy i uznałem, że biuro jest już gotowe.

Brak komentarzy: